منشور سازمانی

 

گروه نرم افزاری رامونا برای حفظ رضایت مشتریان، کارکنان، تامین کنندگان و سایر ذینفعان خود که ارزشمندترین سرمایه اش است و حفظ مزیتهای رقابتی خویش، رعایت اصول زیر را ضروری می داند:

1- ما معتقدیم اولین نکته ای که مشتریان ما در ارتباط با ما باید متوجه آن شوند، این است که با گروهی مرتبط هستند که همه اعضای آن در تلاشند تا این مجموعه رشد و تعالی پیدا کرده و به اهداف خود برسد.

2- ما برآنیم تا با بهبود مستمر در کیفیت و تنوع محصولات و خدمات، رضایت مشتریان را بدست آوریم.

3- ما بر این باوریم که موفقیت حاصل نمی شود مگر با بهره گیری از دو عنصر دانش و تجربه و برآنیم تا با آموزش مستمر همکاران موجبات ارتقاء سطح کیفی همه جانبه را فراهم آوریم .

4- ما معتقدیم که فروش محصولات و خدمات تنها، شروع ارتباط ما با مشتریان خواهد بود.

5- ما بر این باوریم که مشتریان حق دارند از مشاوره فنی بی طرفانه ما برخوردار باشند حتی اگر این مشاوره به خرید محصولات و یا خدمات ما منجر نشود.

6- ما در تلاش خواهیم بود که از منافع مالی، اعتباری، حیثیت و خوش نامی مشتریان خود همانند منافع، حیثیت و خوش نامی خود پاسداری کنیم.

7- ما به مشتریان خود اطمینان می دهیم که در صورت بروز مشکل، هرگز به دنبال مقصر نخواهیم بود و تمام نیروی خود را در حل مشکل و یافتن راهی برای تکرار نشدن آن متمرکز خواهیم نمود.

8- در صورتیکه هر یک از فعالیتهای گروه نرم افزاری رامونا باعث بروز ناخرسندی شود ما حق اعلام و پیگیری شکایت را برای همه به رسمیت شناخته و برای کمک به شاکیان سامانه اینترنتی ، تماس حضوری و یا تلفنی و یا دریافت فکس و پست الکترونیکی را به عنوان کانالهای دریافت شکایت معرفی می نماییم.

9- ما در تلاش خواهیم بود تا با بهبود فرآیندها و کاهش هزینه ها، قیمت های مناسبتری را به مشتریان پیشنهاد نماییم.

10- ایجاد تحول، نوآوری، بازآفرینی و بهبود در عین سادگی، آرمان ما در کسب و کار است.

11- ما به مشتریان اطمینان خواهیم داد که هر یک از پروژه ها از نظر نوآوری و بهبود نسبت به پروژه های قدیمی تر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

12- اعتقاد به مدل برد- برد در کسب و کار مبنای فعالیتهای ما می باشد.

13- صداقت سرمایه ارزشمندی است که سالها زمان می برد تا بدست بیاید و در دقیقه ای میتوان آن را خرج کرد. باور ما جز این نیست که سرمایه ای ارزشمند تر از صداقت یافت نمی شود پس هیچگاه این سرمایه را خرج نخواهیم کرد.

14- گروه نرم افزاری رامونا به محیط زیست علاقمند بوده و حمایت از پروژه های حفظ و احیاء محیط زیست را به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود لازم می داند.

15- گروه نرم افزاری رامونا کاهش استفاده از اسناد و کاتالوگ های کاغذی را در داخل سازمان و ارائه ابزارهایی که در کاهش استفاده از کاغذ در سازمانهای مشتریان موثر باشد را به عنوان گامی عملی در حفاظت از محیط زیست در دستور کار دارد.


مدیریت این گروه ضمن حصول اطمینان از در دسترس بودن مفاد این منشور برای کلیه گروههای ذینفع این سازمان، متعهد است که کلیه منابع ضروری برای اجرای این مفاد را مهیا و در دسترس قرار داده و اختیارات کافی برای اجرای آن را به کلیه کارکنان تفویض نماید و از کلیه همکاران عزیز انتظار دارد با تلاش روز افزون و صمیمانه، اجرای کلیه مفاد این منشور را از اهداف اولیه خود قرار دهند. این منشور برای پاسخگویی به نیازهای جدید ذینفعان در ابتدای هر سال شمسی مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت.


 

**** گروه نرم افزاری رامونا؛ نمادی از سادگی و خلاقیت ****